Lite besökare

Idag skulle jag gått på efterkontroll men det blev fram skjutet till tisdag pga mens..
Har aldrig haft mens värk förut (bara lite känningar), men nu jäklar kan man snacka om mensvärk.


Igår var Petra ( Cameron Diaz ) på besök på förmiddagen.
image150

image152

Här har vi en tjej som sulle kunna slå igenom som fotomodell.
(Då menar jag en riktig fotomodell, ingen utvikningsbrud som alla tjejer kan bli. Dom brukar kalla sig modeller)
Har tjatat på henne många många gånger att få hjälpa henne att fixa ett modellkontrakt.
Hon har sånt unikt utséende.
Isblå ögon, vita hyn och sitt vita hår (på bilden har hon mörkare blond än sitt naturliga) och extrema skarpa drag i ansiktet. Sen att hon är 175 och supersmal, gör ju inte saken sämre.

image151
Petra efter jag sminkat henne för utgång












Senare på Eftermiddagen kom även farmor och faster förbi.

image153
Frida och Leon busar




image154
Farmor Gunnel







Nu ska jag passa på att gå vila lite, Leon har äntligen somnat.
Har suttit och gungat honom medans jag skriver i bloggen.  :)

Så synd om lilla kråkan senaste veckan så har han börjat få mycke magknip och magsmärtor.
Vaknar ofta till nån gång på natten med magknip, och ett fler tal gånger under dagen.
Så pass mycke magknip han har nu har han aldrig haft, stackarn.
Man känner sig så maktlös när han får ont.  :(






När vi vilat (och han ätit)  tänkte jag ta med honom ut på en lååång promenad.
Sen vid 17 ikväll är vi bjudna hem till mamma på middag.
Skulle bjudads på Gryta och paj till efterätt. Mums!!!





Så ska jag försöka att klämma in att slå både Jenny och Barbie en pling.
Förlåt, vet att det var flera dagar sen jag sa att jag skulle ringa upp, men dagarna bara försvinner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback