Läkarbesök 15/1

bebis



Idag har vi varit hos läkaren på Kvinnokliniken.
Sedan 4 dagar tillbaka har jag blött och haft ont i magen och ryggen.

Efter att pratat med min barnmorska Marie, hon tyckte att jag skulle åka upp till sjukhuset.
På akuten fick vi en remiss till kvinnokliniken,
där fick vi träffa en sköterska som ansåg att en läkare skulle titta på mig.
Man blir lite orolig så här med fösta barnet.


Henke ville så klart följa med och satt brevid under gynundersökningen.  :)
Allt "kändes" bra och bebisen var helt ok.
Den låg och sov, vi fösökte väcka den, men den ville inte.  :)
Men hjärtat slog och allt såg bra ut.  :)
Inget missfall var på gång.
Man kan få en blödning i vecka 13,
eftersom efter vecka 12 så började moderkakan få mer funktion.


Imorogn ska vi ju på Ultraljud igen, men det gör inget. :)
Då blir det mer fokusering på "bebisen" och inte på ifall nått är "fel".
Längtar tills imorogn.
Hoppas den är vaken då,
Idag ville den verkligen INTE vakna även om vi buffa och buffa. :)
Den låg så sött i sin fosterställning med slutna ögon.
Lika tröttnosig som mamma. :)

Bilder från Ultraljudet kommer imorogn.



Nu ska det ätas.... som vanligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback