v11+4 (v12)

4 dagar in i v12.
Känns skönt att säga vecka 12.
Tror lilla bebisen bestämt sig för att stanna.
Det var nog ingen sperma med 2 svansar som som fastna. :)
(Har  film och bok av Lars Nilsson där man får se i bilder hela utvecklingen från samlag till förlossning.
Då får man se lite missbildade spermier, med bla 2 svansar. )

Illa måendet är underkontroll, men det finns där.
Äter jag inte regelbundet så mår jag jätte dåligt.
Sen trööööött!
I Lördags skulle jag lägga mig och vila  på eftermddagen
kl var ca: 16 vakna dan efter kl 12.
Tur att man var ledig!

Hjärtklappning och anfåddhet.
Väldigt otäckt kan bara komma ingenstans ifrån.
Fick hjärtklappning och andfåddhet helt plötsigt i duschen här om dan.
Var tvungen att lägga mig i badkaret, foster ställning och andas "frisk luft" som kom från hallen.
Jätte otäckt.


Alla spekulationer om kille, tjej, kille, tjej.
Jag tror detta är en kille, det har jag känt från första dan.
Alla andra tror det är en tjej.
Tom Henke tror det är en tjej.
Men vi ska faktiskt kolla vad det är, det spelar absolut ingen roll.
Men så man kan förbereda...

Jag är sugen på salt.
Som saltlakris, kaviar, salt salt mat, mm
Även potatismos, mums!  :)

Har haft svårt för "kraftig" mat, som pizza och så, men det börjar försvinna,
inget jag är sugen på men inget jag äcklas av heller.
Kan ju bero på att jag inte mår så illa längre.


Känslig? känslig och känslig.
Sitta och kolla på en sorgsen film och gråta, det har jag alltid gjort.
Ingen skillnad.

Däremot kan jag få extrema gråt attacker, utan att veta varför jag egentligen gråter.
Jag kan bara inte sluta gråta fastän det inte är nått speciellt egentligen.
Helt sjukt. :)
Sen efter ett par minuter slutar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback