Allmänt

På Torsdag blir det barnmorskan igen.
Kolla värdena,vikt, hjärtljuden och mäta magen mm.

Börjar väl snart bli dags att kanske testa på lite vatten gympa för gravida kanske.
Har riktigt ont i ryggen speciellt på kvällarna.

Jag orkar max gå en "promenad" på 10 minuter i lugn takt.
Sen gör det ont och jag blir så anfånd!

Kan vara bra att träna upp ryggen på mildraste, skonsamma sätt, man blir ju inte mindre direkt.  :)



Jag känner att den lilla pojken i magen sen ett tag tillbaka, skaffat sig rutiner.

Han vaknar tidigt, redan vid sex på morgonen.
Han vaknar till, sover vidare, sen vaknar han vid 10-11 tiden.
Nätterna sover han ganska bra. Vaknar till nån gång ibland...
30-60minuter efter jag ätit känner jag att min lilla son börjar vakna till och "äta lite" :)
( Det tar ca 1h innan maten kommer ner till honom.)
Eller inom 5 minuter om jag dricker nått.

Självklart är det härligt när han är vaken och buffar lite,
däremot när han vrider till sig i magen,gör sid vändningnar, och flyttar på sig är det INTE skönt kan jag lova.

Han trycker ut huvudet så pass långt ut att man ibland känner huvudet på utsidan.
Cool, men inte skönt. 

Det är härligt att han sparkar så pass hårt att min man tydligt känner sparkarna utanpå magen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback