Helg

Helg igen då.
Numera har man ju ett mån-fre jobb, så helgerna är underbara.  :)

Sitter och lyssnar på låtarna i melodifestivalen, försöka bestämma mig vilken jag tycker ska vinna.
Gillar både Måns, Andreas Johnsson och The Ark.

Pappa Henrik jobbar. Själv tänkte jag köra bort lite grovsopor.
Sen får vi se vad händer ikväll.
Melodifestivalen ska ju ses så klart.

Veckan har gått fort, som vanligt.
Har haft väldigt ont denna vecka, och har det fortfarande.
Framför allt när jag rör mig eller ligger ner.
Har ont runt om, både rygg, sidor och mage.
Värker när man går så jag vankar som en anka.
Har svårt att resa mig, gör väldigt ont det med..
Har hört att det tydligen är väldigt vanligt runt v 20, växtvärk.
Livmodern är så pass stor så den är ovanför naveln och det kan tydligen gör ont i rygg och så.

Kan få hugg så visserligen är över på nån sekund, men man skriker till.

Vakna till härom natten av ett hugg och skrek till, Henke fatta ingenting.

Det blir många varma bad.

Varje dag.


Annars mår jag okej.........
Är så lycklig att jag har den man jag har!

På måndag ska vi kolla könet och se hur den mår.
Den lever alla fall, det känner jag!
Känns som den gör kullerbyttor ibland.

Än så länge har inte Henke känt några sparkar utanför magen, men ibland får jag för mig att känns.
Jag själv känner ju sparkarna så tydligt.

Nästa helg blir det Ullared.
Åker lördag så tar vi in på nått hotell över natten.
åh vi längtar så dant. Kunna köpa massa kläder, när man vet vad det är! :)
Men vi håller det hemligt. :)
Endast familjen får veta.


158127-19

 


Kommentarer
Postat av: hihi

för första gången ser inte bomberna gigantiska ut haha kram på dig

2007-03-12 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback