Farmor på besök under fredagen







Fredag, Henke hade Team-möte hela dagen i Jönköping.



Jag tänkte åka till Ekholmen för att handla, och farmor Gunnel erbjöd sig att passa Leon under tiden.




Här har Farmor bytt på Leon, till pyjamas;

image339



image340









Henke hade sällskap av sin mamma under kvällen.

image338










På kvällen var jag hembjuden till Jenny på bla lite Tacos.

image341

Det som blev över, & en Gizmo.  :-)






image342

Så lika men ändå så olika.  :-)







image343

Jenny kolla lite halvt på Let´s Dance för första gången.









image344

Jag bläddra igenom "Laredoute"











Tog även en sväng förbi Petra  som hade fest.
Men vi höll oss nyktra, jag körde.






Kommentarer
Postat av: Jenny

woo ooo wooh du förstår va? :-)haha

2008-02-06 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback