Onsdag

Idag är det 2v kvar tills jag ska tattuera mig, 3v för Henke...
Imorogn är det 1v kvar tills vi firar bröllopsdag.


Igår var det fettis-dagen.  :-)
Henkes pappa och fru var här, åt semla och busa med Leon.






Vid halv 18 tiden stack Henke iväg, han är och åker Gokart och därefter skulle han ut och äta med Frank & co.
Han messa nyss och sa att han beställt in Gös,...  intressant intressant...  :-)

Själv har jag precis skickat iväg en beställning på en massa sommarplagg i Haléns.






Leon-nosen sover gott, men han hade svårt att komma till ro, övertrött och gnällig.


Han har varit lite annourlunda i några dagar vi har känt av det båda 2, svårt att föklara,
men han har varit så extremt mammig och pappig.

Han har bl a varit helt inne i att studera oss.
Verkligen tittar helt förlamat på en...  
Känns som han psykar en..  :-)  

Han har varit väldigt känslig och börjat gråta lätt, bara man vänt ryggen till.
Tex Igår när Henke stod och laga mat, så börja han verkligen storgråta med ledsen-läpp,
så fort Henke vände ryggen till.


Några gånger han gråtit av hunger eller trötthet, så har han sagt;
-"Mam", vet inte om det betyder nått, men kan vara kul att notera här i "familjedagboken/bloggen".


Var lite kul i förrgår.
När Leon vakna på morgonen så grät han och sa;
-Mam...  Varken Henke eller jag sa något, men båda hörde det...
Sen senare på dagen när Leon att i sin matstol och vänta på lunch, så gnydde han och sa det igen..
Då sa jag till Henke; Du har hört att han börjat säga Mam va?
- Mm, men ville inte säga något.... 
Så vände han sig mot Leon;
-Pappa, Pappa, Pappa.    :-)
Himlans roligt.  :-)






Leon lägger jämt, jämt huvudet på sne,när man gör likadant ler han och räcker ut tungan;




image358

Vid kvällsgröten









image359

In med den där lilla tungan.   :-)







image360



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om att han är sötaste ungen ever

Postat av: Jenny

Jag vet! :-) , och han är ännu sötare i verkligheten,hans charm och utstrålning är så stark och underbar, det har han ärvt av sin pappa.
:-)
Vi är väldigt lyckligt lottade att fått en så frisk och stark son. "peppar peppar ta i trä"

2008-02-07 @ 15:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback