Tandläkarn

Idag var det min tur att gå till tandläkarn.
Jätte nervös, inte varit på 5 år...

Men kom någorlunda lindrigt undan, 1hål och lite tandsten som behövdes tas bort.

Ska tillbaka nästa tisdag och laga hålet...

Den här månaden blir det många tandäkare kostnader för våran familj.
Känns tråkigt att behöva lägga ut flera tusen på sånt, men det är ju nödvändigt.
Henke ska tillbaka på torsdag och laga hål han med.




Har även köpt 2 tandborstar till Leon idag,
skulle jag gjort för över 1 månad sen, men bättre sent än aldrig.  :-)



image397

Så himlans vacker!




Kommentarer
Postat av: Gina

Jag visade Martin bilden på Leon när han visar tänderna och hans reaktion var: "Är det han?! Oj vad han har utvecklats!"

Hihi, inte bara jag som tycker att han blivit större.

Postat av: Jenny

:-)
Svårt att se sånt själv, men allt utvecklas ju och dom växer snabbt. Sen är det ju som sagt en hel månad sen vi sågs...(för sällan tycker vi, men tiden springer iväg. :-) )
Det har nog hänt saker
både med Elian och Leon sedan vi sågs sist, snart är det sommar också, då är små grabbarna 1 år!
nacka om att tiden går fort! 9 månader sen vi gick på föräldragruppen och åt glass på trädgårds torget.
:-)

2008-02-26 @ 18:32:30
URL: http://www.bebismage.blogg.se
Postat av: B

Så himla fin :)

2008-02-27 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback