En liten sväng på stan




I förrgår morse när Henke ställde sig vid sängkanten
 för att ge mig en puss, hördes ett klirr.
-Har du lagt dina glasögon på golvet Jenny?
Japp, dom gick sönder och ena glaset ramlade ut.



Så idag efter lunch, så tog Leon och jag en sväng ner till stan.



Ett besök hos optikern, som laga mina glasögon.
Samt dags att beställa nya linser.
Borde nästan få ett bidrag för sånt.. 
Kan ju inte rå för att jag är halvt blind och
måste betala 350 kr i månaden för att kunna se.. 
 


Sen hitta jag en jätte fin brun dunjacka till Leon, passa perfekt.
(Kameran är glömd hos Gina så jag kan tyvärr inte lägga in nån bild!)



Sen blev det lite smått och gott till mig;
ett nytt naglack, brun-utan-sol,
dag samt natt -ansiktskräm, toffsar, hårnålar.



Köpte även ett fint skärp, antog att jag kunde ha det,
men det måste bytas, var för stort, i storlek S.  :-)
Har tappa alla "graviditetskilon" + nästan 10kg till.  
Så nu väger jag som jag gjorde när jag träffa Henke,
innan Samboeffekten och bebisar slog till.
Har gått ner på sunt sätt, genom hård träning,
inget jobbigt alls, eftersom jag älskar att träna.
Har alltid varit ett stort intresse,
kost och träning (sen att jag är extremt svag för choklad i all dess form, går inte att dölja)



image336
Mmmmeningen med livet, choklad.   :-)





Nu ska jag ta mig en kopp te och lata mig på soffan,njuta av att bara vara.
 
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Eva

hehe, ja visst borde man få bidrag för att man ser dåligt, tycker ja med..

Danne har med trampat på mina glasögon, fast ja hade inte lagt dem på golvet, utan vi var o badade o han GICK på MIN handuk.
Varför går man ens på någon annans handuk? hehe

Hoppas ni alla mår bra! Kram Eva o twinsen Emil & Alexander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback