Gott nytt år

Eftersom Leon inte var speciellt bra (och fortfarande inte är) så var vi osäkra på
om vi skulle behöva civilisera oss på nyår.
Men vi utförde det som var inbokat;

image293

Martin Gina och Elian kom hit vid 18-tiden.
Vi bjöd på middag;

Vitlöksbröd & Fetaost sallad
Baconlindad fylld fläskfilé med potatisgratäng
Kladdkaka & glass


Och avslutade med lite chips och dipp och champange vid 12 slaget så klart.  :-)

Jätte trevlig kväll.













Men på natten började jag bli dålig.
Feber och ont i halsen.
Hela Tisdagen var jag sängliggande och jätte dålig.

Onsdagen gick jag till VC.
Halsfluss...   stackars mig!  :-(

Riktigt bra läkare, han tyckte att Henke och Leon skule komma in och testa sig för
halsfluss också, i säkerhets skull.
Men dom hade klarat sig.



Riktigt tufft att orka ta hand om en  sjuk liten kille,
när man har 39 graders feber och känner sig helt väck.
Henke ligger efter lite i jobbet och är tvungen att jobba,
men mamma har varit här hela dagen och hjälpt mig med Leon.

I vanliga fall har Henke ett så pass bra jobb så han kan styra som han själv vill och vara hemma.
Men enligt lag så får ju inte karln vara hemma ör att ta hand om "barnen" bara för att mamman är sjuk.


Men tror att jag kommer bli bättre redan under morgon dagen.
Då går jag in på 3:e dagen med Pencilinet.



Hoppas alla andra lyckas hålla sig friska!

Kommentarer
Postat av: Eva

Krya på dig! =)

Alexander har med halsfluss.. Är dock inne imorgon på sista dagen på medicinen...

KraM Eva, Emil & Alexander

Postat av: Johanna

Hoppas lillkillen blir bra snart. Du med förstårs. Minns att jag hade krupp när jag var lite vilken ledde till att jag fick ligga på sjukhus, inte kul:/

Har läst er blogg ett tag och var tvungen att kommentera:)

2008-01-03 @ 21:44:51
Postat av: Jenny

Tack!
Alltid kul när folk läser det man kriver.
:-)

2008-01-05 @ 13:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback