Onödiga utgifter...

Inga onödiga utgifter nu tack..
Både Henke och jag brukar vara bra på att dra på oss p-böter tex..
Finns något mer onödigt??!





Igår var Henke hos tandläkarn.
Han hade inte varit där på länge.
Känns viktigt att hålla koll på sin mun fastän det är så sjukt dyrt...

Fick ett glädjande besked...not...
4 hål och 3 början till hål.
Snuuiiii... 

Och Henke är riktigt nogrann med borstningarna och använder munskölj och grejer.

Men de sjukaste av allt, vet ni vad det kostar att laga 1 hål?!!
900:- /hål
Helt sinnes sjukt...


Nu förstår jag varför en del blir tandlösa. 
Jag vågar inte ens gå till tandläkarn och kolla. :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det där låter helt sjukt? får man fråga vilken tandläkare han gick till? Tror endel säger att man har massa hål fast man inte har dte bara för dom tjänar massa pengar på det!

2008-01-10 @ 10:49:48
Postat av: Jenny

Vanliga folktandvården....
Jo jag vet det sjuka priser...

2008-01-10 @ 11:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback