Resan bokad :-)

Nu har vi bokat resa. :-)

Tillsammans med Gina, Martin och Elian ska vi till Mallorca!!!

6 Juni klockan 19:15 bär det av.  Ska bli så kul.

Bokat all inclusive så här första gången vi reser med barn.
Shiit vad vi ska äta. :-)

Stället vi ska till på Mallorca heter Cala dÓr.

image312









Hotellet;

image298

25 m till stranden



image299

Poolen



image300

Poolen




image301

Barnpool




image304

Bukten nedanför hotellet



image305




image306

Terrassen på hotellet




image307

Terass igen




image308

Utsikt från balkongen





image310

Sovrummet






image311

View








Längtar!







Kommentarer
Postat av: Gina

Ja, det ska bli så himla kul! Speciellt nu när vi får så trevligt sällskap! Jippie :)

Postat av: Mammalamma

Hej!
Har precis hittat din blogg, verkar mycket mysig! Jag letar solresa till just Mallis, kan du inte ge mej lite info om vad hotellet heter, vilket charterbolag du bokat genom, vad det kostar osv, det verkade vara ett perfekt ställe för barnfamiljer!
Kram mammalamma

2008-01-09 @ 10:10:02
URL: http://mammalamma.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej!
Kul att du läst min blogg.
Svarar både här och på min sida, så du säkert får fram mitt medelande. :-)

Vi bokade med Fritdsresor.
Vi tog all inclusive.
Kan kännas lyxigt och enkelt när man åker med barn. (vi ska åka för första gången också)

Just Mallorca överlag är ju väldigt barnvänligt.
Just Alcudia på Mallorca är känt för att vara väldigt barnvänligt och anpassat.
Som tex havet är långgrunt, gatorna är bra och lätt att komma fram med barnvagn, lekparker. MM Barnmat och blöjor finns tillgängligt.

Vi bokade till Cala dór på Mallorca.
Lite mer romantiskt, mysiga gator.
Inbukter att bada i.
Barnvänligt det med, men inte lika känt som Alcudia när det gäller just barnfamiljer.
Det ska var mer vackert och mysigt över det hela.
Vi gav 13500:- allt som allt.
Jag, min man och son.

Däremot är just mallorca så eftertraktakt, så när vi boka i söndags, fanns det bara 4 platser kvar...
Så det gäller att boka snart.
Vi bokade till den 6 Juni.

Ving har också resor men det är ett få tal platser kvar även där....

Hoppas ni hittar nått ni tycker om!
/Jenny

2008-01-09 @ 11:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback