Bra start på veckan..

Förra veckan var en dålig vecka när det gällde sömn.
Vi var upp för att trösta Leon vissa nätter 6 samt 7 gånger. 
Sen jobba heltid på det, tror ni man var trött?


Så trött så ögonen går i kors:  hahaha




I lördags kväll somnade Leon hemma i sin resesäng hos farmor,
sen fick han stanna där (vi bor 5 min ifrån varandra) så gick Henke och jag hem för att sova.
Somnade vid 23 och vakna efter 11. Gud såå skönt. Vilken lyx.  :-)

Så idag var vi pigga som mörtar klockan 7.
Satte igång och tvätta. 7-12.


Leon och Henke hade tid på BVC för att dubbelkolla ifall det är öronen som spökar igen.
Krupp har han också just nu.
Mycket riktigt öroninflamation igen...
Stackars bebbe....





Dagens irretationsmoment:
Troligtvis har något färgat kläder i tvättmaskinen.
Heeela våran vita tvätt var färgad och helt "bläckfläckig"
En massa nya dyra underkläder, linnen, tröjor, mm
Så jäkla tråkigt!
Till råga på allt så tvättar jag även mina favorit jeans som även dom får fläckar.....
Ska ringa stångåstaden imorgon och klaga lite...   :-)





Kommentarer
Postat av: Anonym

du ett tips. släng inte kläderna. dränk dom i klorin o tvätta igen så kanske fläckarna försvinner!! så brukar ja göra ^_^

2008-10-30 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback