Det är jobbigt...

Ligger i sängen helt slut ska strax sova.
Med tårar iögonen vet jag inte vad som känns värst.
Att jag är så trött så jag känner mig helt färdig, så trött så det känns som jag skulle kunna gråta bara fört
eller att jag saknar min lille plutt så mycket redan.

Har haft Leon i 8dagar nu, så det är dags för honom att sova/ vara hos sin pappa denna vecka.
Delad vårdnad,ordet är så hemskt så jag börjar gråta..... :-(

Samtidigt som jag verkligen känner att jag behöver få lite tid för mig själv nu,få sova en hel natt utan att vakna!...
Man blir väldigt trött. Intensivt.
Det är mer än ett heltidsjobb dygnet runt, att ta hand om en busig 2 årig.
Världens underbaraste 2 åring... :-)

Men man blir en bättre förälder om man får sova ut lite och få lite egen tid också.
Det är skillnad på att vara själv iden daglig vardagen än att vara 2...
Dock försöker vi hjälpa varandra.


Men ingen skaffar ju barn för att ha dom på halvtid och det är väldigt jobbigt....

(men det är bara att acceptera läget,... 
behövde få skriva av mig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Tack, det kan behövas. =)



Delad vårdnad har sina fördelar, när du har din söte lilla son hos dig kan du fokusera på honom och sedan när han är hos sin pappa kan du få pusta ut lite och fokusera på dig själv. Försök hitta saker att göra som du inte kan/skulle gjort om du haft din son hos dig.

Postat av: HullaBulla

Sover han inte hela nätter ännu? Det måste va jobbigt!!!!

2009-08-04 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback