Bröllopshelg

I lördags var vi på badhotellet i Tranås.
Vår bröllopsdag nr2.


Jättefin inredning ,kändes som man var på ett stor gammalt slott.
(Vissa delar kändes dock som gamla dårhus korridorer.)




När vi kom vid 14 tiden så "bjöds" det på fika,
nått konstigt bröd som var en blandning av smörgås och wienerbröd, men gott var det!
Vid 15:00 fick vi en behandling, lera värme -behandling

Sen blev det en sväng på det lilla gymmet.

Började jag känna mig dålig och gick och sov en stund efter det.

Middagen, 5 rätters supé, avslutades efter 4 rätter, då jag höll på dö på resturangen och var tvungen att gå upp och lägga mig, så dålig kände jag mig....


Sen blev det mys på hotellrummet till melodifestivalen, så somna jag ganska tidigt.
Söndagen var lugn, och startade med hotellfrukost därefter lite sol på spa-avdelningens solariehörna..




Hotellet överlag var okej.
Fin inredning och mysigt. Men väldigt dålig personal.
Dålig information och halvdålig mat.
Har man betalat flera 1000 för en natt så kan det ju vara trevligt att få nån information när man checkar in.
Kändes väldigt dåligt.





"Lite bilder kommer senare."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback