Nytt dagis

Nu har vi fått en dagisplats på det dagiset som jag ställde Leon i kö i när han var 3 mån.
Det tog bara17mån att få en plats...  :-)


Vi är jätte nöjda med det dagiset vi har idag, men att behöva ta en timme extra för mig när jag ska till jobbet är inte så jätte kul. Nu ligger det nya dagiset 5 min härifrån.

Det är personalkoperativt istället för föräldrarkoperativt.
Även dom har bra personal, egen kock, och är ett mindre dagis.

Hoppas inte Leon blir allt för ledsen av att byta bara.
Igår tittade vi på han dagisfotto och han var snabb att peka på sina dagisfröknar och Ebba.

Ebba kommer vi sakna allihopa, tom mormor tror jag.  :-)
Hon är alltid så söt och lugn, charmig liten tjejja och det syns så tydligt att hon och Leon tycker om varandra så mycket.


9 Mars skolar vi in på Trähästen och vinkar hej då till Ankan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Väntar på uppdatering från helgen =)

2009-02-15 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback