Lugn helg

Den här helgen blir lugn, är så sjukt jäkla trött...

Om en halvtimme kommer Frida över så ska jag och Henke smita över och träna.
Tänkte teckna ett träningskort på gymbolaget.
Har träningskort på sporthallen sen en tid tillbaka och trivs jättebra, men eftersom jag jobbar dom tider som jag gör,
så är det praktiskt med ett gym som har öppet dygnet runt.





Simhallen och deras gym ingår visserligen i mitt träningskort, men det passar inte mig,
då det inte finns en enda handel eller skivstång.

Talar för både Henke och mig när jag säger att vi måste få träna 4-5pass i veckan för att må bra, fysiskt som psykiskt.
Missförstå mig rätt, vi älskar båda att träna och få röra på oss, jag får damp annars.










I eftermiddag ska Henke iväg på Innebandymatch.
Får se vad Leon och jag hittar på...
Sova om jag får bestämma..  :-)





Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback