Nytt år 2009

Igår var det 2008.
Då var vi hemma hos henkes mamma från eftermiddagen, åt ost och kex mm.
Henke avfyrade sin raketer vid 18 så Leon fick se.



Vid 20, samma tid som Leon somnar för natten (denna kväll hemma hos farmor)
hade vi bokat bord på resturangen Parisien.






Skönt att bara vara vi 2.
Vi har det alltid (oftast) roligt,
min man är min bästa vän och världens underbaraste människa.
Älskar dig så himlans mycket.


Vi åt 3 rätters.
Förätten tog vi båda samma sak, gratinerad avokado med räkor och champinjoner.
Till varmrätt brukar jag alltid ta fisk, denna gång halstrad röding i vitvinsås, vilket var supergott!
Tråkmånsen Henrik, tog som vanligt Filét mignon- black &white.   :-)
Efterätten- glass, jordgubbar, kiwi och varm hjortronsylt.
Så dela vi självklart på en flaska vin.






Så blickade vi självklart framåt och det nya året.
La upp nya planer och mål.
Pratade lite semesterplaner, bröllopsdag-planer, Leon-planer mm.





Eftersom jag inte kände mig så bra under gårdagen,
så valde vi sedan för att dra oss hemmåt.






Hoppas alla får ett nytt bra nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback