Trettondagen

Eftersom vi plockat bort julgrejerna och städat av så
blir man så sugen på att köpa lite nya grejer till hemmet.
 Vi har diskuterat och tänkt ut lite förändringar ochsaker vi ska köpa till hemmet.
Blandannat ska vi beställa en oljemålning, canvas tavla, med en bild på Leon i grunden.


Vid 11 imorse, (man går upp tidigt när man har barn :-) ) var vi på Ikea.
Köpte lite småplock,ramar, en massa olika doftljus, 2 hyllor till vardags rummet mm.
















I badrummet luktar det lakris tack vare doftljuset.












Efter att Leon somnade vid 20, så kom Henkes syrra, som bor granne, hem till oss.
Då passade jag och Henke på att åka iväg till gymmet.
Roligt att styrketräna ihop. Förra veckan körde vi 3 pass ihop.
Idag blev det rygg, förra veckan när vi körde rygg, testade jag chins för första gången.
Klarade 4 drag, *3 repetitioner. Med lite assistans iofs.  :-)
Men riktigt stolt var jag!   :-)










Henke och Frida ligger i soffan och kollar på film, själv har jag suttit och tittat på en internettsida som erbjuder "säljer" 
en massa upplevelser i Sverige. 
Allt från chokladprovning, segelflyg,flygsimulator spaweekend, vinprovning, lösa iscensatta mordgåtor mm mm.
Gå in och kolla på www.liveit.se


Kommentarer
Postat av: Jenny

så mysigt så, det är ju inte farligt med lite färg ser jag nu :-) puss

2009-01-08 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback