Gravitets strecket

Torsdagen den 16/11

Jag är ute med Barbie Jenny och Mojgan.
Redan efter 4 drinkar är jag så full, så minnesluckorna är ett faktum.
Så dragen att jag knappt kunde stå på mina egna ben.
Stackars Henke, var så orolig, han va på möte i Danmark.
Han tyckte väl jag var lite knäpp som druckit mig sååå full.
Men jag hade ju inte druckit så mycke!!!

Klockan var bara 2 när jag kom hem.
Spydde redan i taxin hem, därefter spenderade jag 12h förtvivlad i min ensamhet på toaletten.
-Får skylla dig själv som är fylle sjuk, tyckte många.
Men jag är inte fylle sjuk, jag känner min kropp, även om jag var full igår, så är jag magsjuk!
Man spyr inte i 12h efter 4 drinkar???!

 Efter jag varit dålig i 2 dagar, påpeka Henke:
Du kanske är gravid då?
- Nej det är jag inte, jag känner att jag är magsjuk, så trött och illamående.
Efter mycke om och men åkte vi upp till sjukhuset för att köpa ett gravtest.
Jag tyckte det var helt onödigt, jag är inte gravid...

Henke sprang över till affären, jag passa på att kissa på stickan för at få det överstökat.
Men oj!!
- Ett streck.
Superchockad! men superglad!
Försökte ringa på henkes mobil, kunde inte hålla mig.
Men han hade glömt den hemma.
Sprang ut på gatan för att möta upp henke.

-Älskling, jag tror jag är gravid!!!!
Henke börja gråta, vad säger du?!!!
Skrattet och tårarna gjorde så han knappt kunde prata.

Senare den vecka tog vi 2 tester till innan vi vågade
tro resultatet, men det var ett starkt plus.

Vilken underbar känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback