Påsk

Påsken är nu förbi.
Skönt att varit långledig med mannen.
Många många timmar i sängen med mys och film.
Vi är lika nykära än, kan tillbringa över ett dygn i sängen, bara mysa, inte behöva göra nått. :)

Vad vi gjort och inte gjort i påsk kan du läsa om i våran andra blogg:

www.jeenie0hencha.blogg.se



Igår var jag duktig alla fall, var och simma med Jenny.
Förut simma vi 40-45 längder. Igår blev det 30, med många pauser.
Jag är ju faktiskt gravid.    
Skön, skonsam träning. Med bubbelpool och ångbastu är skönast.
Men inatt, shit vad ont jag haft, ligement smärtor...
Nu börjar det igen..
Har haft lite problem med detta från och till. 
Hållt på nu 1 v ungefär.
Skönt att börja på vatten-gympa för gravida om 2-3 v. 

  
Flodhästen i simhallen.  :)


Annar är allt bra..  :)
Bebisen sparkar som en dåre.
Lite komiskt.
På nätterna när jag lägger mig på sidan så blir han jätte sur om jag kommer emot honom, han börjar buffa som f*n. Men det är härligt att känna vårat barn där inne.





Igår kväll låg vi och bara titta på magen medans vårat barn låg och sparka som en galning.
Det är kul att för Henke att både kunna se och känna.
Själv kan det bli lite jobbigt ibland...
En riktig Vilde här inne.  (Vilde blir hans andra namn!)

* Vilde Mikael Lindström

Förnamnet är inte riktigt bestämt än, vi bollar lite med det.


Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vilken fin sida du fått till :-) på lördag blir det simning för oss tre igen då ;-) kram banan

2007-04-12 @ 00:36:54
Postat av: Anonym

åh vilken fin sida du fått till :-) på lördag blir det simning för oss tre igen då ;-) kram banan

2007-04-12 @ 00:37:34
Postat av: Jag

Ja bebisen på sidan är ju söt så man bra kan sitt och titta på den., och vilja nypa den i kinden. :) Vill att våran lilla knodd ska komma ut snart!

2007-04-12 @ 11:07:56
Postat av: Cicci

Hej!!
Roligt att läsa hur din graviditet går, kan själv sakna att vara med barn, vår lillknodd är ju redan 6 månader. Tiden går så snabbt... Men det låter ju som allt går enligt planerna, och en pojke ska ni få. Grattis!!! Själv fick jag ju en tös... Cassandra heter hon... Hoppas du får en bra dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback