Sömnlösa natt

Så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen...
Ändå kan jag inte sova.
Sitter framför datorn med en kopp te och en kelig katt som gör mig sällskap.
Maken och den andra katten sover gott i sovrummet.

Tänkte klaga av mig lite...
Jätt ont i rygg slutet, värker i bäckenet, Kan inte ligga ner eftersom det värker.
Bebisen lever loppan, trycker ut huvudet så mycke han kan, coolt att känna hans huvud på utsidan,
men det är inte skönt.
Sen känner jag mig konstant kissnödig precis som man gör vid urin vägs infekion,
men i detta fall ligger bebisen mot urin blåsan.

Det är dom här stunderna det är påfrestande att vara gravid.
Jag är så tröööött, huvudvärk och mår illa, önskar allt kunde släppa så man får sova!!





För att tänka lite positivt..
Idag har vi köpt ett par tossar/tofflor till våran son.
Lagom storlek till sen hösten början av vintern.


image43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback