Mamma och Leon

Nu har pappa börjat jobba så nu är det mamma och Leon som har varandra under dagarna.



image119
Att gosa är det bästa Leon vet! 







När man sover så pass lite på nätterna så måste man se till att få sova 1-2 gånger på dagen:


image120


image123





Nu  har jag tappat den vikten jag gick upp när jag blev gravid.
Däremot har man ju en liten mage nu, samt en massa hud som ska dra ihop sig.
Dom säger att det tar 1-1 och ett halvt år för bäcken och mage att dra ihop sig helt.
Därmot känner jag att jag vill gå ner ett antal kilo i vikt, eftersom jag även gick upp lite innan jag blev gravid.


Jag började för en och en halv vecka sen , eftersom jag slutade amma då.
Så nu är det långa promenader med Leon varje dag.
Och godis äts numera bara på lördagar.
(Kan tilläga att jag ätit godis varje dag i många år)
Bara att jag slutar med det, kan hjälpa mig att gå ner i vikt och må mycke bättre.
Har redan på 1 och en halv vecka gått ner 2kg, fastän jag ätit som vanligt.



image121
Mamma och son! Vilka fina grimaser. Leon tittar på sin egen näsa kanske... haha


Så himla roligt när Leon börjar se sig runt omkring.
Man märker att han börjar se mer och mer.
Nu vill han bara "sitta" i knät och titta runt omkring i rummet.
Ibland rullar ögonen till, så han skelar till ordentligt. haha 








image122
Tungan rätt i mun








Imorgon Fredag ska vi hälsa på mitt förra jobb i Johannelund.
Sen efteråt ska vi till Farmor,även hon bor i Johannelund, och äta lunch.

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Åh, vilken liten söting! /Jenny

Postat av: Jenny W

Åh, vilken liten söting! /Jenny

2007-08-02 @ 23:50:34
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: jenny

mysiga bilder då :-) kram banan

2007-08-03 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback