4:e advent.

Söndag 4:e advent.
Julafton imorogn.
Leon blir 6 mån imorgon.



Idag har vi varit på en dags-trip till södertälje.
I Södertälje bor alla mina släktingar.
Är själv en ursprunglig tälje-tok.  :-)


Min kusins dotter Tilda fyllde 3 år idag.
Gud så mycke folk, barn och presenter. 


Glömde självklart kameran hemma.. 


Första gången vi åkte med Leon så pass långt, men
Leon var jätte duktig och var tyst hela resan.



Hann även med en sväng till pappas grav, för att önska God Jul.
Köpte några röda rosor och tände 2 gravljus som står och brinner där just nu.

Det här hade varit hans första jul som morfar.  :-(

Det hade han älskat.... 




Leon har precis somnat.
Sitter här med ett glas glögg i handen.
Imorgon är det julafton.
Då får jag INTE glömma kameran!

Kommer fira hemma hos Henkes mamma.
Jag, Henke, Leon, Min mamma, Henkes Mamma och syster.





GOD JUL







Kommentarer
Postat av: Gina

God jul! :) Syns på nyårsafton!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback