Leon den sötaste!

Jaa det är han alla fall i mina och henkes ögon.
Men det är ju inte så konstigt.... 

Det tycker man ju alltid om sina egna barn.
Kärleken tills sitt barn, kan inte beskrivas, den måste upplevas. 









Idag har jag och Leon varit på stan med Gina och Elian.
Liiite shopping på stan, samt lång lunch +fika.
Alltid kul att träffa dom.  :-)
Men tiden springer iväg...som alltid.










När jag kom hem matades Leon sen var det dags att åka iväg och handla mat.


Vid halv 20 hade Henke bandyträning i 2h.
Jag avslutande kvällen med en ansiktsmask och ett bad... mmm
Leon somnade som han alltid gör vid 20.







Innan vi åkte och handla idag:

image266
Leon är riktigt lätt road.
Man får alltid honom att skratta så han kiknar, det är så härligt.  :-)


image267
Blixten är chokerande.   :-)








Den senaste veckan har vi märkt massor i Leons utveckling.
Det är riktigt häftigt.
Bla
*Hans tal har utvecklas. (Ibland låter de som riktiga ord som kommer ut)
*Han "pruttar" med tungan
*Han börjar sitta bra.
Sitter han i knät på mig, lite bakåt lutad så "drar" han sig uppåt och sitter upprätt
(börjar bli starkare i ryggen vill säga).

Men allting, det är så häftigt att se att det händer så mycke grejer,
men det behöver inte gå föör fort tack. :-)
Han ska ju ara våran bebis för alltid.  :-)

Kommentarer
Postat av: ezza

Sötunge!
Första bilden är ju urgullig...=)

Postat av: Gina

Va fin han var på den översta bilden :) på den andra bilden också såklart, men den översta var något extra, Verkligen supersöt!

2007-12-09 @ 13:51:35
URL: http://ginaomartin.blogg.se
Postat av: Eva

Va stor han har blivit eran fina lilla kille =) E roligt o läsa om er o vad ni har för er.
Kram Eva

2007-12-11 @ 21:19:23
URL: http://tvillingmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback