Filmning och utgång

Min shopoholic till pojkvän, fick för sig i måndags morse i duschen
att han ville ha en film-kamera.
Inget ovanligt att min pojkvän får sina shopping ideer.
4 Timmar senare hade han köpt en filmkamera.
Så vi kan filma alla ögonblick med bebisen. :)



Ikväll blir det nån fest. Olearys, Blue Heaven invignings fest.
Jajamensan man kan faktiskt gå på fest, fastän man är gravid. :)
Även om del tror att man är döende och inte kan vistas bland folk,
för att man inte kan dricka alcohol.  :)
Nu röks det ju inte på krogen, annars hade det var en annan grej.

Man märker vilka som är ens kompisar när man blir gravid,
men vem bryr sig, det är bra att det framträder nån gång.
Man uppskattar desto mer, dom som är kvar!

Blir dit gång med min man och nån/några kompisar till honom.
Underbart att ha den relationen jag och Henke har.

Har nog aldrig varit så tjock som jag kommer va ikväll, när jag gått ut. 
Kommer bli gråt färdig att se alla smala tjejer.
Äh dom säger att gravida kvinnor är som vackrast,
så jag får väl lita på dom "som aldrig varit gravida"  :)

Det blir cola ikväll.
Henke tycker nog det är bra, taxiförare.  :)
Ganska skönt att slippa vara bakis. Saknar INTE det.
Saknar inte supandet,  What so ever.
Självklart kan det var kul att gå ut ch dricka ibland,
men saknar inte det livet.

Men det ska bli kul att göra sig iordning ikväll
och träffa folk man bara träffar på krogen.

Börjar nog bli mammig.  :)
Det jag ser fram emot att ligga och gosa med min man och bebis i famnen.  :)
Så är det faktiskt, man känner själv hur man mognar till som människa när det är dags för barn.
De har man märkt på dom kompisarna som skaffat barn,
hur mycket dom mognat och växt till som människor.
Jaaa, och det är ju bra.
Så man värdesätter nått annat framför sig själv.


Jag värdesätter er som finns här för mig!
Ni vet vilka ni är!



/ Mamma Jenny  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback