Värme, vatten och gravid...

... dålig kombination. 
Man vill inte klaga men det är ingen höjdare.



Det har varit varmt i 3 dagar och det känns redan sjukt jobbigt.
När det är varmt och man drar på 12 (?) extra kilon så är det jobbigt.

Man går redan sakta för att det är jobbigt nu går man extra  super sakta.
Svetten rinner och hela kroppen sväller.
Man går garaterat upp flera kilon bara av att vistas några minuter i denna värm.
Som tur var är det vätska och det försvinner snabbt, men det värker.







Min fötter har svällt upp mer än en storlek ser ut som 2 ballonger,
och känns som nån stått och hoppat på dom i timmar.
Samma sak med vaderna och fingrar.
Det kan bara svälla till på min minut..

Efter att man suttit svalt en stund så lägger det sig liteee alla fall som tur är.
Men fötterna *suck*



Lite mer än 1 och en halv månad kvar........
Vet inte vilken vecka jag är i längre, men på fredag ska jag till barnmorskan igen.
Mer uppdatering då!






Ikväll blir det pizza och nya beck filmen som släppts idag på dvd.
Kan säga att "ballong mamman" var snabb på att hyra den.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback