Värme

Hört att värmen ska lägga sig lite under veckan! Säger bara hallelulja.

Som höggravid när det är så här varmt samlar man på sig
massor av vätska både i ben, fötter och händer...
Och det värker i lederna. Stundvis kan jag inte knyta händerna.
Imorse kunde jag knappt röra mig hade ont i varenda led när jag vaknade.
Som tur var la det sig lite under dagen.
Jobbet har grymt bra luftkonditionering, nästan så man fryser.



Idag har vi varit på föräldra gruppen.
Idag gick vi igenom ALLT som har med förlossning att göra.
2h förlossnings information.  :)

Martin och Gina var självklart med denna gång också.
Vi har bokat in middag på lördag kväll.
Är det fint väder så blir det grillning här.






Jaha nu är det 2 och en halv arbets vecka kvar...
Kommer sakna jobbet, men det är nog bäst att gå hem. :)
Då är jag gravid i v37.
Mellan v37 tom v42  kan man föda när som.
Kan vara skönt att gå hem, vila upp sig och förbereda sig.

Jag är en riktigt "kontroll" människa och önskar
jag kunde bestämma dag för när det är dags att föda. 
Men vi har skrivit en check lista på kylskåpet vad som måste göras innan vi åker in till förslossningen.
Typiskt mig. 





Lill bebis får gärna stanna ett tag till men skulle den komma
nån vecka för tidigt skulle jag bli överlycklig!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback