Vimsig

Numera känner man sig verkligen gravid.
Humöret kan svänga, trött, tungt och vimsig.


Vimsig har jag blivit sista tiden.
Glömmer bort allt hela tiden.
Sätter upp post its för att komma ihåg saker.
Möten och viktiga saker är jobbigt att glömma.
Men jag är även duktig på att förlägga saker, glömma dagar mm




Ta förra vecka.
På torsdag kvällen innan jag skulle somna låg jag fundera på saker jag inte får glömma.
Men ändå kändes det som jag glömt  nått...  :)
Låg och stressa upp mig själv att jag inte får glömma nått, så jag fick massa sammandragningar och värk.


När fredagen kom och klockan slog 16 ringde Gina.
Faan hade glömt att vi skulle fika.
Fick sån ångest och dåligt samvete över att jag glömmer allt hela tiden att jag blev helt sänk och ledsen.
Hoppas Gina hade överséende med det, eftersom hon själv är gravid och lika glömsk hon.  :)
Men man får ändå dåligt samvete...


image74

Martin och Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback