Trött

Måndag, dagen är avslutad, skönt.
Varit trött, som vanligt.
Men ska krypa till kojs srax med min man. :)

Igår blev det bio på kvällen med familjen.
En ny film med Leonardo di caprio, blood diament.
Fått bra betyg.
Den var okej.
Lite lång bara 2h och 20 min.
Var tvungen att ta en paus sträcka på ryggen och kissa. :)


Bebisen mår bra.
Har kommit i en illa mående svacka bara.
Mått illa i flera flera dagar nu.
Och blir sarkt sugen på saker.
Som snabbt övergår tilll nya saker, jätte jobbigt.
Humöret kan svänga på en sekund.
Fnyser åt maken, som tittar på mig, han vet om att jag inom nån minut ber om ursäkt.

 Super klåda på bröst och mage, tror det beror på att huden tänjer sig, men det kliar som fan,hela tiden.
Huden är supertorr, spelr ingen roll vad jag gör.
Likaså håret. Super torrt, livlöst.

Även om man känner sig ful, ständigt törstig,
humöret är påfrestande och illa måendet tar på krafterna,
så är det underbart att ha en liten skapelse i sin mage.
En blandning av mig och min underbara.

Nästa vecka får vi veta om det är en pojke el flicka.
Kommer också lägga ut en länk, så ni får se den lilla varelsen.
Ett litet, 3D  videoklipp.
Man får med ett videoklipp från ultraljudet.
Så man kan dela med sig av sin lycka.


Nu är bebisen vaken! känner hur den rör sig i magen,
men för mamma är det sov dags, det  bästa på hela dygnet!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback