Inköp denna vecka

Ännu en vecka Sko-fetishen Henka shoppat bebis skor. :)

image53

Mini timberland skor.

Lika bra att spara kartongen, så man kan sälja dom sen.
Skorna är till för ett barn runt max 3 mån.
Liiten bebis alltså.
Chansen att han går, som mirakel bebis, är väl 1 på 100000000000000000   :)

Men söta är dom.
Henke älskar dom.  
Mjuka sköna skor/tofflor nu till hösten.




En liten cooling med döskallar är ett måste.
Vi har redan köpt 4 nappar på Ullared,
men en dö skalle napp vill pappa att hans son ska ha.  :)


image54



(När han kommit ut och namnet är fastställt så ska jag beställa namn nappar.)
                 
www.Namnnappen.se         konstruera egen namn napp.




Efter Jenny varit på tatueringsmässan i Fredags så kom även hon hem med en body med döskallar.



 image55

Den ska packas ner i bb-väskan.








Jaha 1 vecka kvar sen går jag in i v30.
3/4 klara!
Då är nedräkningen i gång. 
Hoppas allt flyter på.
Har börjat få mycke ondare i ryggen nu...


Senaste 1-2v har jag börjat må riktigt illa igen. Inte kul kan jag lova.
Lite yrslig, trött.
Och mycke sura uppstötningar.
Vaknar fortfarande flera gånger per natt.




Men nästa onsdag hoppas jag, jag mår bra,
då är nämlign jag och lill-killen med bjudna av Jenny på Vip kväll på Harrys.
Massa band Arvingarna, Barbados mm
Dom bjuder på mat och dryck hela kvällen.  Kan vara trevligt.
Sist Henke och jag var ute var dt inte trevligt, bebisen blev så uppstressad av musiken att han sparka så hårt att jag fick hjärtklappning, och illamående. Kunde inte sova hela den natten.
Då var vi på blue heavens invigningsfest i 1-2h!

Men den här gången är det lite annourlunda,
det börjar kl sex med mat och
uppträdande, sen blir det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback