Jag är lite sjuk...

I fredags gick jag hem från jobbet som vanligt vid halv 4.
Henke var på möte i Norrköping, så idag blev det en liten promenad hem. 
Promenaden tar i vanliga fall 10 min,  för mig 20 min.

image69

Jag gick där i solskenet och lukta på dom fina syrén träden på vägen hem.
Gick i min egna lugna värld och tänkte framåt.
Vilken tur jag har egentligen.
Har en man som är One of a kind, och ett liten kärleksbarn på väg.  :)






När jag kom hem gick jag och la mig och vila.
Hade känt mig dålig hela dagen.
Hade lite feber på kvällen och var endast uppe för att se talang 2007.



På lördagen skulle vi på 30 års fest hos henkes kusin.
Vimsig som jag är har jag hela tiden trott att det var morbror, sen moster, sen att hon/han fyllde 50.
Men hade feber och var dålig så jag var tvungen att stanna hemma, hur sugen jag än var på att åka.
Henke ville inte lämna mig själv i och med att jag var så dålig och höggravid på köpet.
Så han stanna hemma och tog hand om mig.



Söndagen trodde jag att jag kände mig bättre.
Hjälpte Jenny att köpa TV, Hemma bio paket, dator mm,
hos henke på Expert.
Framåt eftermiddagen, kände mig ännu sämre.

Henke tjatade efter att få köp ett nytt hemma biopaket, så efter han köpt det så var han sysselsatt,
medan jag låg och sov, hela eftermiddagen/kvällen.
Vårt nya hemma bio paket:

image70






Idag har jag varit hemma.
Är fortfarande dålig. Feber ont i halsen och genom förkyld.

Blev lite orolig och ringde min barnmorska förut.
Fråa hur det påverk barnet, i och med att jg är sjuk.
Men det är ingen fara.
Bara att jag ska ta det lugnt.





Nu är nedräkningen igång. Var har tiden tagi vägen!

Magen är jätte stor nu.  :)

v30+


 



Det sägs att det inte syns på mig bakifrån att jag är gravid.

image68


Fast rumpan, lår och vader har blivit lite strörre.  :)


Men jag ska inte klaga.
Jag trivs, även om man ibland känner sig tjock.
Har fått mycke komplimanger för min "mage". 
Okända som tom kommit fram till mig på stan och kommenerat att jag är vackert gravid.



Man ska njuta så mycke som möjligt, för det är vackert med gravida kvinnor.
Vackert och mirakulöst. Jag bär på ett nytt liv!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej gumman.. Du ser ut som ja gjorde då ja var gravid.. Bakifrån alltså, det syns inte ;)
Men vilken fin mage du har gumman!
Massor med grattis från tvillinga morsan Eva :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback