LEON 5 MÅN IDAG

HUrrA HuRRA HuRra hUrRA!



(Bilder kommer men kan inte ladda upp just nu...)












Igår kväll var vi ute och åt.
Mamma och Johan bjöd mig och Henke på middag på Hamlet.
Grymt god mat ch trevligast servetrisen jag träffat.

Jag testar gärna fisk på resturang och åt;
Gös på plankstek med stekta kantareller och sparris och baconsås och potatismos. Grymt gott.
Henke åt som vanligt hederlig Black and White.




Ikväll blir det lungt.
Mys, lite hemlagad god mat (har inte bestämt än vad vi ska äta men..)
godis och nån bra film.

Kommentarer
Postat av: Judit

Vilken otroligt söt baby som bakgrundsbild och jag förmodar att det är erat? Åh! Jag vill också ha en knodd.. iallafall om något år :)

Postat av: Jenny

Ja det är Leon som är som bakrund. :-)

2007-11-25 @ 11:58:31
Postat av: Pappa´n

Med en sån mor kan det inte bli annat =) Puss älskling

2007-11-27 @ 00:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback