Lite uppdatering

Onsdag idag, dagarna springer iväg.

Farmor ska komma förbi en sväng på förmiddagen,
senare måste vi åka och storhandla mat.

Imorgon ska jag träffa Gina & Elian.

Och fredag hoppas jag (om jag har tillgång till våran bil ) hinna hälsa på jobbet på eftermiddan.


På Söndag är det Fars-dag, det får man inte glömma.  ;-)









I Lördags sattes Leon hopp gunga upp.

image248







Lejonet  är hel vild och viftar ofta med armarna och benen.
Ofta blir korten så här....

image249







Morgon mys, pjamasen är fortfarande på. :-)


image250

Jääsp




image251

Huvudet på sne.  :-)



image252

Allt! ska in i munnen.



Nu ska Leon vila lite och jag har ca 30 min på mig att Fixa till mig och diska och


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback