Trött Torsdag

Torsdag, inte gjort nått roligt men massa behövligt och är såå trött nu.
Stackars snuui  är likaså.
( Henke kommer jobba in på halva natten för sitt bandylag, på cloetta center)
Henke är så snäll och tänker alltid på andra före sig själv....


Idag då, vad har jag hunnit med, tvättat (det är riktigt bökit när man har småbarn och tvättstuga, krävs planering)städat av lite. handlat, varit på stan, bytt ett par byxor och köpt ett par byxor, promenad med mamma...

Skulle hunnit träna ochkså, men sen blev det middags lagning och pyamas-påklädning, matning och nattning av Leon, helt plötligt var klockan 21...   konstigt...  vart tar tiden vägen egentligen...


Har även hunnit med att leka en hel del med Leon.
Men han har inte riktigt varit sig själv senaste 2 dagarna.
Inget negativt i o för sig..
Men han har varit så jäkla pigg.
Vi har busat som aldrig förr och han har hållt sig vaken hela dagarna.
Han har ätit lite dåligt också men men..
Han har varit annorlund..

Han är helt vild, super busig och skrattar konstant.
Men killar är ju desto vildare och kräver desto mer en tjejer överlag,
har jag hört folk sagt, med erfarenheten av båda könen......



Imorgon ska Frida och Gunnel vara barnvakt i några timmar, så ska först Henke följa med och köra spinning, därefter har mamma bokat bord för mamma Johan mig och Henke.
Äta lite gott. mmm
Hon fyller år på Söndag så..



På lördag jobbar Henke dag.
Sen har Gina tjejfest på kvällen.
Men henke spelar match tidigt på Söndag så det känns inte så lockande att vara bakfull och ta hand om Leon.
Så efter mycke om och men så stannar jag nog hemma och kryper ner under täcket med min man.
(Var ju faktiskt på jobbfest förra helgen också)

Mys är det bästa vi vet. :-)
Vi skulle kunna ligga i soffan och bara mysa och konstant äta godsaker om vi själva fick bestämma. 
Det vore livet... :-)


image268

En glad jag från förra helgen









Håller ännu en gång på att framkalla massa bilder på extrafilm.se.
Tar sån tid bara.


Här har vi ett litet smakprov på julen.
Leon i sin tomteluva om vi köpt på Åhléns


image267




På Lördag blir Leon 5 mån.
Då är det exakt 1 månad kvar till julafton!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback