En kväll för oss själva

Igår kväll fick vi för första gången lite tid för oss själva.

Faster Frida om hit och passade Leon.

Så mellan 19-23.30  hade vi tid för bara varandra. 
Men det blev en hel del prat om Leon...  :-)



Vi åkte in till stan.
Tänkte äta på olympia, men eftersom vi inte bokat, var det fullt.

Blev Platå istället.
Jag åt svärdfisk, för första gången, riktigt gott.
Och Henke hederlig oxfilé.
Henke fick äran att dricka några starköl, så körde jag hem.
(Båda kan inte dricka när man ska hem till Leon sen heller..) 
Cola är minst lika gott om inte godare.  :-)


Därefter en liten kvällspromenad på stan och sen en bio.

En stor godis påse och popcorn i högsta hugg! 

Härmed förklarar jag er Chuck och Larry.
Rolig, skrattade flera gånger.


Kom hem vid halv 12 Leon sov sött i sin säng.


Leon somnade som vanligt vid 21.  :-)
Och därefter tittade Frida på nya Beck som vi laddat ner, (sista beckfilmen) I guds namn.
Vi såg den i fredags, bra faktiskt.







Ikväll kommer mormor förbi och spelar bingolotto med mig och Leon.
Henke spelar match.





image215

Älsklingen blev nyklippt och ny slingad i Tisdags. Grymt bra blev det.

Pappa har så fina gröna ögon.
Leon och jag har ljus- blå. ;-)
*Puss

Kommentarer
Postat av: Gina

Så skönt för er att få ha lite egentid! Vet inte när vi ska börja våga lämna ifrån oss Elian för några timmar.... Börjar kanske bli dax snart, men jag blir bara mer och mer nervös över det ju äldre han blir!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback