Lungt Lördagsmys

Dagen började med att Henke åkte iväg och jobba några timmar.
Jag tog en promenad till farmor Gunnel och faster Freja.

Dom skulle vara barnvakt åt Leon några timmar, eftersom jag hade planerat in 2 sminkningar.


När jag kom för att hämta Leon vid 16, så fråga farmor om vi ville stanna på middag.
Självklart!
Hon gjorde iordning potatisgratäng och fläskfilé och svamp och grejer. mmm
Henke kom förbi vid halv 5 när han slutat jobbet.


Efter middagen åkte Frida och jag och hyrde en film.
Tror den hette mamma och de tre systrana eller nått...





Väl hemma vid 21-tiden.
Pyamas och tossar på, innan sov dags.


image200

image201



image203

image204

image205

Kommentarer
Postat av: Anonym

är han rödhårig? :)

2007-10-07 @ 12:25:03
Postat av: Gina

Mys, mys, det kan man inte få nog av! Jag ska försöka hinna ringa dig imorgon :) så man kan få babbla av sig det senaste :)

Postat av: jenny

nej men ibland i vissa ljus när man tar kort kan han uppfattas som mörkblond. På en bild vi har hemma ser han nästan svart hårig ut.. :)

Men han är superblond i verkligheten.
:)

2007-10-08 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback