Grattis Älskling!

Igår blev min älskling 28 år.
Han blev lite firad av mig och Leon på morgonen.

Fyllda nybakade Ciabatas, med färsk pressad juice och den berömda "födelsedags-morgon tårtbiten".
Istället för rosor blev det en jättefin bukett med stora gula blommor.
Av Leon fick han en mugg med texten : Till min älskade pappa
Av mig ett par vita tränings skor, Nike, samt lite lotter.


image530



På kvällen bjöd vi hit Henkes mamma,
min mamma och Henkes 2 systrar, på middag och tårta.



image529









På Söndag (imorgon) kommer Henkes pappa & fru hit, och firar.
Tyvärr så jobbar jag då....






2år kvar tills Henke blir 30, då blir det party, kan jag lova!
Vet redan vad han ska få i 30-års present av mig.  :-)











.

Kommentarer
Postat av: Gina

Gratta Henke från oss i efterskott!!

Postat av: Jenny

en till bebis ;-)

2008-04-28 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback