Veckan som gått..

Som vanligt spinger tiden iväg.





I veckan som gått, så har det varit laddade matcher mellan LHC-HV71.
Säger bara en sak...domar -skandal!

Visst Lhc har haft otur, det har handlat om en massa mål som blivit bortdömda, helt korrekt.
Men i 3:e matchen blåste domar-j*veln oss på en straff,
I gårdagens match, som var avgörande, blåste domarn oss både på 1 straff och ett självklart mål!

Visst Hv71 har spelat bra, men jag tycker inte det gått rätt till på nått sätt!
Riktigt förjävligt att det får gå till så överhuvudtaget!!!







 



Det har varit så fint väder i veckan, så grabbarna har tillbringat mycke tid utomhus.


image507



image508













image509

Leon "Helmer"  , står sedan en tid tillbaka helt själv.













Leon älskar att åka runt på sin traktor. Ju fortare desto roligare.
Här har han parkerat:



image510




image511



image513





Leon älskar att busa, och kommer bli en riktig busunge.
Han tycker det är jättekul när Henke "jagar" honom då springer han iväg i sin gåstol.


















Sen är även "mor Jenny" väldigt glad.

image514


Har fått en TSM-tjänst som börjar på måndag.
Kommer vara personal ansvarig (big boss) tillsammans med Johan, på ca 110personer.

Det är så gott som det jag jobbat med de senaste 3v men nu har jag fått titeln och lite mer ansvar.

Har både utbildning (i ledarskap och coachning) och jobb erfarenheten sen tidigare.
Har hunnit med mycke fastän jag bara är 24år. (25 i år)


image515

Ibland känner jag, shit vilket flyt jag har...men så har det inte alltid varit.
Har både haft det tufft och fått kämpa hårt för att vara där jag är idag.





Ibland måste man stanna upp och uppskatta allt man har,man är alldeles för dålig på det.






Nu är det helg, fint väder, (jobbar visserligen söndag) nu ska jag mysa med världens finaste familj!


Kommentarer
Postat av: B

Så söt familj så :) Och Leon är helt underbart gullig när han står där i köket i sina rutiga :)

2008-04-19 @ 12:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback