Familjen Lindström

Har precis målat naglarna och i väntan på att dom ska torka så tänkte jag
lägga ut en liten presentation av vilka vi är i våran lilla familj.







Mitt namn är Jenny, blir snart 25 år, gift med Henrik sedan feb -07.
Tillsammans har vi sonen Leon och katten Sally.
Vi bor i en stor nyrenoverad 3a i Linköping och trivs jätte bra.

Under mina år har jag varit lite kluven över vad jag velat jobba med.
Gick Media-linjen då jag alltid älskat att skriva.
Men under gymnasiet ändrade jag mig och började jobba parrallelt inom äldrevården och som personlig ass. 
Sen började jag som säljare på Tele2. Gick parall utbildning till coach och personal ansvarig.
Jobbade som det i ca 1,5år därefter.

Sen packade jag väskorna, tog tjänstledigt och for mot Stockholm.
Utbildade mig till Makeupartist/ Hårstylist.
Frilansade en kort period. (Men sminkar fortfarande liiite vid sidan av.)
 
Tillbaka i Linköping, började jag jobba som säljare igen. Den här gången på Telia.
Det vara ett halv år, sen gick jag hem för mammaledighet.
Under mamma ledigheten blev jag erbjuden jobb som personal ansvarig på ett jobb och tacka självklart ja!
Mina stora intressen är kost/hälsa/träning. Det går åt mycke av min tid till.












Sonen Leon 14mån.
Har precis börjat på dagis och älskar livet.
Klätterapa och nästan alltid glad!
Favvomaten är korv, favvoordet Titta!.
Kännetecken: de fina ögonen!








Maken Henrik, 28 år. Jobbar som diskritsansvarig på Nordoffice.
Gcik handel på gymnasiet och började direkt jobba som säljare.
Har bla bott i Stockholm, Norge och kort period på Rhodos.
Har jobbat inom klädkjedjan Jack & Jones både som säljare i Norge och butikschef i Sverige.
Har även jobbat på Expert stormarknad, vilket var livsfarligt eftersom Henke är Shopoholic. :-)
Han är den mest omtänksammaste människa och han familj är hans allt.
Ett stort intresse är innebandy som han spelat i 15år.














Nu är naglarna klara! 




Kommentarer
Postat av: fanny

mysig liten berättelse =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback