Första dagen på dagis

Idag var Leon´s första dag på inskolningen.
Det gick jätte bra.
Han tyckte det var jätte spännande med alla barnen.
Han tog snabbt för sig och skrattatde sitt *"haha". 




(Tina om du läser: träffade Ebbis, så gullig, hon verkade trivas så här på sin andra vecka)

:-)





Lite sångstund, fruktstund, fri lek och lek utomhus så gick vi hem till mamma.
Där åt vi bla lunch.
Leon var jätte jätte hungrig efter en förmiddag på dagis.
Leon är duktig och äter heelt själv, så dom blir nog glada på dagis.
En talrik, en sked eller gaffel och med lite hjälp av handen så går det superbra..
Tror mamma var lite impad, eller hur?  Det är jag tom själv.  :-)


















Nu sängen, imorogn väntar dagis, sen ska jag göra en jätte spännande grej på kvällen!!!





.

Kommentarer
Postat av: Sofia

glömde ringa dig ikväll, eller hade fullt upp...fyllt år idag och grejer! testar ringa dig imorgon, hoppas inte jag stör i det jättespännande :D

Postat av: Gina

Va kul att det gick så bra på dagis, lycka till imorgon :)

2008-08-12 @ 23:01:33
Postat av: fanny

oooh vad roligt att inskolningen går bra. Gick jättebra för Julius också, tycker synd om dem föräldrarna vars barn har de mkt tuffare... Jag tyckte de va jobbigt ändå, trots att Julius trivdes till tusen. Vet inte hur jag hade orkat om han varit ledsen.



Vad är de för spännande du ska hitta på? blir nyfiken =)

2008-08-13 @ 09:15:26
URL: http://fannyj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback