Johan 35år

Idag fyller Johan 35år, så gårdagskvällen var vi hemma hos mamma.
Hon hade stått hela dagen och gjort kalkon och grejer och det var jättegott. mmmm
Leon smaskade i sig för fulla muggar.
För första gången hittade vi en sak han dock INTE tyckte om, brysselkål.  :-)


Kvällen avslutades med att jag mötte upp Barbie på Platå, tog 2 drinkar,
för att sedan åka hem och slockna brevid min man som de senste nätterna kollat på ultimate fighting.






Idag som igår jobbar Henke på Expert 9-18. 
Igår satt han inte på hela dagen, han hann inte ens gå på toaletten så mycket folk var det.
Folk var helt tokiga i Tv-apparater tydligen.



Medans Henke jobbade igår var Leon jag och Frida en liten snabbis på stan.
Jag hittade 2 tröjor, en topp och ett par trosor, sen åt vi pasta buffén på filbyter.

toppen;















Idag har det inte gjorts speciellt mycket. Leon och jag var ute en 40 min på förmiddagen sen har vi varit inne.
Kallt och tråkigt väder.
Ska kila ner och kolla om det finns nån tid i tvättstugan....
Nu har Henke jobbat lör och söndag, sen jobbar jag mån,tis.
Sen blir det nytt år...





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback