Julgranen är uppe

Blev en liten sväng på stan förut.
Var riktig svårt att köpa nånting inför julklappsbytet på dagis imorgon,
30kr, vad skulle man köpa för 30kr....



Men Leon hjälpte mig väldigt bra, det blev en sån här;




Leon tyckte om den, så jag köpte även en till honom, fast med snögubbemotiv.

















Sen blev det lite julklappar till oss själva.
Jag fick mina ugg-kopia till skor.
Hade beställt dom för 1 och en halv månad sen, har väntat och väntat, så fick jag fel färg!
Hade beställt svarta och fick beiga....
Efter övervägande så behåller jag dom, de är ju mer "slappskor" så..
Så är det ju inte äkta ugg heller, det räcker att en i familjen har det. 





Varma och super sköna.







Sen har jag köpt en hylla till badrummet för att få upp alla flaskor som annars står på bakarskanten.
Praktiskt och bra.


















Sen blev det dags att packa upp plastgranen vi köpte förra året.
För att få till lite jullukt, så blir att att köpa små enar, hyasinter och apelsiner med nejlikor mm.




















Imorgon blir det att gå på stan för mig och Leon och köpa en massa julklappar.
Ska även köpa julkort.
Har bestämt mig för att för en gångs skull skicka iväg ett par stycken.  :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback