Luciahelgen

Sitter vid datorn och väntar på att Leon ska vakna.
Ska in till stan en sväng han och jag.
Köpa lite grejer och kanske köpa nån julklapp.
Troligtvis hinner jag träna en sväng också, ifall Leon tar en runda med sin mormor.






Igår kväll satt Henke syster och jag och följde Idolfinalen.
Henke var på julfest på sitt nya jobb.

Såå bra att Kevin vann.
Det var ju egentligen ingen tävling då Alice inte "spela i samma liga" på långa vägar.










Imorgon ska vi till Leons dagis vid 10, då är det julklappsbyte och Luciatåg som väntar.
Leon ska vara pepparkaksgubbe.
Därefter har Henke match så vi får väl se vad Leon och jag hittar på då.
Någon som vet ifall stan är öppen på söndagar nu innan jul???
Skulle vara bra att fortsätta julklappsinhandlingen då....




När Henke kommer hem ikväll. så väntar det julgransfix, bilder kommer, än så länge,

trevlig lucia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback