Bröllopsdagen

Alla hjärtans dag, våran dag, bröllopsdagen.


image369


På morgonen fick Henke ett kort av mig med lite sammanfattande känslor. :-)
Vi hade kommit överens om inga paket eller blommor.
Alltid roligare att få det spontant i vardagen.

Den här dagen skulle bestå av kärlek.
Men jag såg allt ett litet paket som väntade mig på kvällen ändå...  






Vid 14-tiden lämnade vi av Leon och en fulll-lastad bil med grejer till farmor.

Därefter åkte vi till simhallen.
Simma några längder, lekte bland vågorna, myste i grottan, bubbla och basta.

Sen åkte vi hemma la oss och myste en halv timme, därefter gjorde vi oss i ordning för kvällen.


    






19.00    Hade vi bokat bord på Afrodite.
Jätte god mat, super trevlig personal.

*Tsatsiki och bröd till Förrätt
*Filé Mignon (?) med vitlöks potatis



Sen  fick jag ett litet paket.
En ifyll bok av Henrik ; "En kärleksförklaring"
Så romantiskt.
Sånna presenter uppskattas sååå mycke.
Han har klippt och klistrat i en bok, bilder på mig, oss, Leon.
Där han skriver hur han kände på första dejten, vad han tänkte första gången han såg mig,
hur han tycker jag är som person,starkaste minnet, första gången...  mm mm.

image372

  






Efterätten tog vi hemma.  :-)
Åt ost & kex, drack rödvin och åt choklad.

image378



image377








Sen somna vi i varandras armar och fick äran att sova ut en hel natt och vakna av sig själv.




Kommentarer
Postat av: Liza

vad mysigt ni verkade ha haft.
vart har henke köpt den där boken??? vill med ha en sån.
ha en bra söndag...=)

Postat av: Gina

Det låter som den perfekta dagen :)

Du får se till så Henke lär Martin hur man ska vara lite mer romantisk ;P Hehe

Grattis på er bröllopsdag!!

2008-02-17 @ 18:16:15
URL: http://ginaomartin.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja Henke har alltid varit väldigt romantisk, överaskande. Han är jätte duktig och vet hur man gör, för att få till det där lilla extra :-)

Liza;
Boken hade han beställt på hemsidan
www.bluebox.se sök på ordet kärleksförklaring så kommer det upp.
Väldigt rolig grej både att ge bort och få.

2008-02-17 @ 20:33:01
URL: http://www.bebismage.blogg.se
Postat av: Liza

åh...tack....

2008-02-17 @ 22:14:46
URL: http://teddybella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback