Dagarna springer iväg..

.. och vad får man gjort?..  :-)


Måndag kväll redan.


Helgen gick som vanligt snabbt.
Fredagen spenderade vi med Gina och Martin.


Lördag;
Farmor Gunnel kom förbi en sväng på eftermiddan o passa Leon, så åkte jag till Ekholmen
för att handla mat.
Såg "halva rea priset" på Kalle P sko!
Kom därifrån med 2 par skor rikare.  :-)

Henke var iväg och spela match i Kärna-hallen.
På kvällen blev det som vanligt film-mys och en massa gottis. 




Söndagen, Henke skulle jobbat men det var så pass lugnt så henke stanna hemma.
Henkes mamma och 2 systrar tittade förbi och busa med Leon,
Henke och jag passa på att gå lägga oss och vila.
Har inte blivit så mycke sova på sista tiden pga Leons krupp, men nu har det blivit lite bättre.
Och som vanligt, 2 ggr i veckan, bestod söndagen av att tvätta. :-)
Blir så grymt mycke tvätt, hur mycke handukar som helst,
sen blir det ju ca 3 klädombyten /dag på Leon.




Måndag idag.
Har inte gjort så mycke Henke har jobbat, jag har tagit hand om Leon,
blev en långpromenad med mamma och Leon.
Sen har jag som vanligt varit iväg och tränat och Henke är iväg och spelar innebandy nu.









 Lördagens film, för er som gillar skräck.

Vi tyckte den var otäck.
Så där psykologiskt jobbig, som när man drömmer att man blir jagad,
och det känns som bly i skorna.


image333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback