En natt utan snuii... :-(

På lördag förmiddag ska Henke iväg på konferans med jobbet.
Konferansen håller på hela dagen och dom ska sova över på hotell.

Låter kanske inte som nått konstigt för många,
men vi kommer sakna ihjäl oss.  :-(


Henke och jag är inte ofta ifrån varandra så pass länge, kan vara bra att sakna varandra lite.
Men jag saknar Henke bara han åker iväg till jobbet. :-( 
Och då är det väldigt sällan att han ens jobbar 6h i streck.  :-)



Men på Lördag så kommer mamma hit och håller mig och Leon (som visserligen somnar klockan 8...)
sällskap.
Ska äta Tacos och massor av godis! mmm


Nu ska jag ta en dusch och sätta på en kopp thé.
Henke är och tränar (jag har vilo dag idag),
men han kommer nog snart.


Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback