Lite shopping till Leon

Gick hem till mamma en sväng i sommar värmen.

Där fanns som sagt var lite andra släktingar.
Min moster hade köpt ett jättefint regnset till Leon i efterskott present.

 


Jättefina. 









I eftermiddag tog mamma, jag och Leon en snabb visit på stan.

Åt mat på Mc-donalds, shoppa lite saker, tog en mjukglass och gick hem.


Inne på Brio köpte vi en potta, en ny borste, flaska och barn-bestik till leon.




Ett Besök på Kalle P och Leon fick ett par klassiska svarta Kavat skor.
Viktigt nu eftersom han håller på lära sig gå, så han fötter formar sig rätt och ger bra stöd.
Har ni sparat era gamla kavat skor?  Jag har mina kvar.  :-) 

(Ett par skor till lill-fisen kostar mer än vad jag betalar för mina egna..
Det är absolut inte billigt med barnkläder, som sagt det kostar lika mycket, om inte mer än vuxen kläder. )

Men Leon blev jätte nöjd och gillar sina nya skor. :-)

 

"Sen hittade jag även 2 linnen och ett nagelack till mig."
   











De nya grejerna inspekteras...












Invigning av besticken!
















.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback