Ikväll ska vi iväg en sväng..

..men vad har vi hunnit gjort idag?

De dagliga rutinerna, en liten promenad.
Ett försök om att hitta en ny lampa till våran golvlampa..

Hämtat ett Hm paket.
Beställt en par skitsnygga 70-tals utsvängda jeans som satt bra, men var aldelles för långa.  :-(
Blev ett par sommar byxor och en topp till mig, o en pullover till Henkan.





Just nu ligger Leon och Henke och sover lite efter lunchen.





Sen ska jag och Leon till Leons mormor en sväng.
Hon ville så gärna passa  honom lite
(vi har det bra med 2 mammor som frågar om dom får vara barnvakt var och varann dag),
så då kan hon i lugn och ro göra det medans Henke och jag åker och tränar. 



En rolig sak på gymmet igår;
En kille står och spanar och kommer fram:
-Shiit vad stark du är, du tar ju lika mycke som mig!
-Jaha...tack..
-Det är inte vanligt att tjejer är så där starka, tävlar du i body fitness?
-Hahaha nee...
-Men hur ofta tränar du?
-5dagar i veckan...
-Det måste du gjort länge?
-Njae..  hade nästan ett uppehåll på ett år..
-Vadå då, hade det hänt nått?
-Jag var gravid..
Helt plötsligt var han borta!   
hahahahahhaha










Sen ikväll ska Henke, jag och Leon hem till Linda, Daniel och Liam.
Linda har gått i mellanstadiet med Henke och lilla Liam är född 1v före Leon.
(Ska ta med mig kameran och fotta killarna)

Kommentarer
Postat av: B

:))) Det va kul det där på gymmet :))) Killar *suck* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback