Melodifestivalen ikväll!

Klart man MÅSTE titta på.
Många bra låtar..
Min favorit är Sanna Nielssen och igår fick jag en ny favorit Charlotte Perrelli.
Hörde den när jag körde till jobbet, shit så bra radioversion!





Såå mycket känsla, blir helt gråtfärdig..    :-)



Härlig dänga...  :-)




Amy Diamond är en naturbegåvning,
tom Linda bengtzing´s låt gillar jag.. Nordmans dänga sätter sig också i huvet..


Vilken låt tycker ni?
Jag röstar på Sanna Nielssen eller charlotte Perrelis...







Ikväll efter Henke´s innebandymatch ska vi åka till hans kusin i Motala, och sova över där.
Hans kusin Daniel, hans fru och hans lilla son Gustav.
Det bjuds på mat och grejer, mysigt.

Imorgon jobbar jag 12-20... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback